Daisy in de krant
CutTheWeb bestaat natuurlijk al sinds 2008. Maar één van onze kersverse eigenaren (sinds 1 oktober 2020) staat met haar verhaal als starter in de krant.
Daisy Vroomans-Verhagen vertelt in dit artikel meer over haar stap naar het ondernemerschap.
SCHIJNDEL | In DeMooiSchijndelKrant geven we samen met Startersnetwerk Meierijstad iedere maand een plek aan een startende ondernemer. Daisy Vroomans-Verhagen is eigenaar van online marketingbedrijf CutTheWeb. Hier vertelt ze meer over haar werkzaamheden.
Ik ben Daisy, een geboren en getogen Schijndelse en ik woon er nog steeds, inmiddels met mijn man en twee zoontjes. Samen met een collega ben ik sinds 1 oktober 2020 eigenaar van online marketingbedrijf CutTheWeb. Vanwege Corona kwam voor mij en mijn collega de kans om het bedrijf waar we samen voor werkten over te nemen van onze voormalige werkgever. Een switch van een rol in loondienst naar een rol als ondernemer. Een ambitie die in sneltreinvaart werkelijkheid is geworden. Spannend, maar vooral supergaaf!
Passie voor ondernemerschap
Ik hou ervan om iemands passie en verhaal achter het ondernemerschap te horen. En vooral ook de ambities! Het allerleukste vind ik het om een bijdrage te leveren aan die ambities en dat te vertalen naar een online marketingstrategie. Daarom is het Startersnetwerk ook zo leuk: omdat je daar veel ambitieuze ondernemers leert kennen met ieder zijn of haar eigen verhaal. Daarbij is het leuk om te sparren met mede-ondernemers en van elkaar te leren. Daar krijg ik steeds weer energie van.
Ondernemersnest
Mijn grote voorbeeld is mijn vader, een echte selfmade ondernemer. Hij stak zijn hart en ziel in zijn werk en was er ook altijd voor zijn gezin. Zijn plotselinge overlijden ruim tien jaar geleden heeft me een extra drive gegeven om het beste van mijn leven te maken. De overname van CutTheWeb past daarbij. Zelf dingen creëren en doorzetten, daar geloof ik in.
Meer klanten via je website
Alleen meer websitebezoekers genereren is niet genoeg voor ons: wij gaan voor langere termijn groei. Het genereren van de juiste websitebezoekers, van wie de kans het grootst is dat ze ook daadwerkelijk contact opnemen of een bestelling doen. Dit realiseren we vooral door bedrijven beter online zichtbaar en vindbaar te maken bij de juiste doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan het beter gevonden worden in Google.
Meten is weten
Om naar die groei toe te kunnen werken, moet je het gedrag van websitebezoekers kunnen meten. Daarmee krijgen we en geven we inzicht in wat online voor jouw organisatie wel en niet werkt. En waar nog kansen liggen. Dat zorgt voor focus, grip en lange termijn groei. Niet alleen online, maar ook organisatiebreed.
Sparren over hoe je meer klanten uit online kan halen? Onder het genot van een bakkie, kom ik graag kennismaken! CutTheWeb B.V. Daisy Vroomans-Verhagen daisy@cuttheweb.nl 06-33930096 www.cuttheweb.nl
Laat een reactie achter