In het verleden (en nog steeds wel eens) kregen we te horen dat bereikbaarheid niet onze sterkste kant was… en dat is domweg waar. We zitten liever met onze neuzen diep in dynamic remarketing 2.1.6 of denken na over de customer journey dan dat we zitten te bellen. We zijn toch een soort nerds. Maar: we zijn druk bezig ons leven te beteren!
Via most frankly, een hele leuke club in Noordwijk, werken we aan een echt mobiliteitsplan: een plan waarbij we zorgen dat iedereen beter bereikbaar is via zijn eigen mobiel en een vast nummer EN kan bellen via een goede lijn inclusief kostenbeheersing.
Dat is natuurlijk allemaal niet zomaar af, zo’n mobiliteitsplan (stoer woord hè?), dus hebben we al een eerste eigen stapje gezet. We hebben ergens in de krochten van Barts slaapkamer onder een oude kast de kleinste telefoon ooit gevonden. En: hij deed het!
Dit is onze noodtelefoon. Snap je al waar de naam Kleine Ben vandaan komt?
Daar hebben we een Ben prepaid kaartje in geklapt en die deed het ook! Geluid is prima, telefoon past in het decolleté van elke collega (op Jeroen na wellicht), accu is prima, we hebben een bereikbaarheidsschema (elke week adopteert iemand deze telefoon en zorgt er voor alsof het een huisdier is). Buiten kantoortijden zijn we dus óók goed bereikbaar: 06 39 20 59 91. Tijdens kantoortijden blijft het gewoon direct je account manager of 036 711 26 20.
Om het simpel te houden noemen we onze telefoon ook gewoon Kleine Ben. Dan weten we allemaal waar we het over hebben. Blijft namelijk een leuk merk, vinden wij… Wat een heerlijk gevoel voor jullie en voor ons dat er altijd iemand of direct opneemt of heel snel terugbelt. Ik Ben er dus voor je!
Fijne vakantie. Rust lekker uit, bedenk nieuwe invalshoeken… Maar vergeet niet af en toe in te loggen en volg de avonturen van onze Kleine Ben via dit medium.
Laat een reactie achter