Spannend nieuws: CutTheWeb krijgt er een nieuw gezicht bij!

CutTheWeb heeft het de laatste tijd druk. Dat vinden we superleuk: onze bestaande klanten groeien en krijgen ruimte om uit te breiden, en tegelijkertijd komen er nieuwe klanten bij. Om jullie allemaal zo goed mogelijk te kunnen blijven helpen, ondersteunen en voortstuwen, moeten wij ook uitbreiden…

Dat gaan we dus ook doen. En niet zo’n beetje ook: vanaf 1 juni mogen wij Daisy Verhagen in ons team verwelkomen. Daar zijn we héél erg blij mee en ook best trots op. Daisy heeft ons hiervoor namelijk jarenlang geadviseerd over onze klanten in haar rol als onze account manager vanuit het Google partnerprogramma. Met andere woorden: ze kent ons al een tijdje, maar ze kent onze klanten ook al. Stella heeft Daisy geïnterviewd, zodat jullie haar ook een beetje kunnen leren kennen!

Daisy! Wat leuk dat je bij CutTheWeb komt werken! Heb je er zin in?

Ja, absoluut zin in! Ik weet nog dat ik na het eerste gesprek met Derk helemaal enthousiast thuiskwam. Hij is zo gedreven, dat sprak me heel erg aan.

Hiervoor was je Agency Account Strategist. Wat voor werk was dat precies?

Bij Google Partners beheerde ik een portfolio van zo’n 40 tot 50 marketingbureaus die AdWords aanboden aan eindklanten. Die gaf ik support, met name in het voortraject bij een nieuwe klant: meedenken over strategie, doelstellingen, verdienmodel, salesproces, et cetera. Het doel was om die bureaus te laten groeien in kennis en omzet. Het leukst vond ik om echt een band op te bouwen met die bureaus, om ze te zien groeien.

Wat trok je aan aan CutTheWeb?

Er was gewoon een klik: ik vond het altijd heel leuk om te merken dat mijn advies altijd serieus genomen werd, dat er echt iets mee werd gedaan. Met Derk had ik altijd een goede klik, ik had Jeroen en Bart al best vaak gesproken en Marluc ook een enkele keer. Iedereen heeft een enorme positieve energie. Er wordt heel erg uitgegaan van iemands eigen talenten en ambities. Ik ben zelf toe aan nieuwe ruimte om te verbreden. Ik was dagelijks bezig met AdWords, maar nu wil ik ook met andere soorten van online marketing aan de slag. Op den duur wil ik onderdeel zijn van het brede plaatje: een strategie neerleggen bij de klant, daarmee aan de slag gaan, en dan kijken naar de resultaten. Daar kun je misschien zelfs een cijfer aan hangen: hoe goed hebben we het gedaan?

Wat is, of wat wordt, jouw specialiteit binnen CutTheWeb?

AdWords, natuurlijk! Maar daarnaast heb ik al aardig wat ervaring met het opbouwen van langetermijnrelaties. Ik heb al heel wat bureaus gesproken, dus ik weet wat ze tegenkomen, waar ze tegenaan lopen en wat belangrijke dingen zijn om over na te denken.

En over jou persoonlijk? Wat doe je in je vrije tijd?

Ik vind gezelligheid heel belangrijk! Leuke dingen doen met vrienden en familie, lekker eten, een biertje. Ik houd van wintersport, ga graag skiën en vind het fijn om veel mensen om me heen te hebben.

Iemand “van Google” in het team… Hoe gaaf is dat? Wij zijn supertrots dat Daisy vanaf juni onderdeel is van CutTheWeb – we gaan volop gebruik maken van haar kennis, expertise en Brabanste gezelligheid!

Heb jij vragen aan Daisy? Je kunt ze vanaf 1 juni stellen via daisy@cuttheweb.nl !

Deel dit artikel op je socials

Laat een reactie achter
*Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.