Wat is de vernieuwde Cut koers?

Naar aanleiding van de overname van 1 oktober, hebben we zoals verwacht veel vragen gekregen. Deze vragen lijken heel erg op elkaar;

  • Wat gaan jullie anders doen?
  • Wat blijft hetzelfde?
  • Welke koers gaan jullie varen zonder Derk?
  • Oftewel wat wordt jullie propositie?

Hele goede vragen, waarbij ons antwoord al aardig in ons hoofd zat, maar hadden we nog niet duidelijk op een rijtje gezet en naar buiten gecommuniceerd.

Daisy en Bart hebben 14 en 15 december 2020, tijdens een hutje op de heisessie het hier uitgebreid over gehad. En de uitkomsten hiervan delen we graag met je.

Eerst nog wat achtergrondinformatie.

Voor wie het niet heeft meegekregen

Per 1 oktober zijn Bart en Daisy de nieuwe eigenaren van CutTheWeb.

We voelen ons nog steeds thuis in waar CutTheWeb/Derk altijd voor heeft gestaan. Met CutTheWeb B.V. blijft deze CTW basis daarom ook bestaan, maar we gooien een sausje van Bart en Daisy eroverheen ;).

Waarom de naam CutTheWeb?

Die naam, blijft cool, passend en treffend voor wat we doen…

  1. Cut The Crap – No nonsense marketing, waarbij we geen bla bla verkopen, maar gaan voor meetbare, strategische en lange termijn groei, dat we ook voor jou inzichtelijk maken.
  2. Cut The Web – We helpen je bij het vinden van dat stukje online (doelgroep) dat voor jouw organisatie het beste werkt.

Missie en Visie

Het is onze missie om MKB bedrijven te laten groeien, met een team van specialisten en een flexibele schil aan partners, waarmee we het hele (online) marketing umfeld kunnen aanbieden.

Strategische lange termijn groei en partnerschap is waar we voor gaan. De groeidoelstellingen en strategie van een bedrijf vertalen naar online (strategie), om daarmee een bijdrage te leveren aan het (online) bedrijfsresultaat. Dat vinden we het allerleukste en onze klanten natuurlijk ook ;)!

Kernwaarden

Onze kernwaarden, waar we voor staan en wat we belangrijk vinden.

Adviseer de klant zoals je je beste vriend zou adviseren

We willen onze klanten zo goed mogelijk leren kennen, om zo goed mogelijk in de huid van de doelgroep te kunnen kruipen. Daarbij vinden we persoonlijk contact erg belangrijk, met een mix van professioneel, informeel en fun. Waarbij we lekker onszelf kunnen blijven.

Afspraken nakomen, zo simpel kan het zijn

We komen onze afspraken na. Dat klinkt heel vanzelfsprekend, maar dat is het in de praktijk zeer zeker niet. We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen.

Lange termijn samenwerking, zonder wurgcontracten

Een samenwerking gaan we wat ons betreft niet aan voor even, maar zien we als een lange termijn samenwerking, waarbij we beide streven naar het behalen van de doelstellingen van jouw organisatie.

Het optimaliseren van dit resultaat is een continu proces van data genereren, inzicht creëren, bijsturen en aanvullen. Daarbij moet het vooral leuk zijn voor ons beide! Is het niet meer leuk? Dan is uit elkaar kunnen gaan wel een prettig idee. Kortom, geen maandenlange contracten, maar een opzegtermijn van één kalendermaand.

Van A tot Z

We zijn dé sparringpartner voor de (online) marketingwereld. We kijken naar het grote plaatje en gaan voor een duurzame oplossing. Een team van specialisten zorgt voor up to date kennis en ervaring. Onze flexibele schil van partners vullen onze expertises waar nodig aan.

Groei, daar gaan we voor

Een bedrijf dat groeit, waar wij een bijdrage aan kunnen leveren, passend bij de doelstellingen, daar worden ook wij blij van. Groei in vindbaarheid, zichtbaarheid, websitebezoekers, naamsbekendheid, meer leads, klanten en omzet. Daarbij inzicht geven met passende strategieën/rapportages/dashboards en blijven sparren met elkaar.

Hard werken en hard leven

We werken heel flexibel. Werken en leven gaan volgens ons hand-in-hand: twee belangrijke dingen die elkaar versterken, ondersteunen en inspireren. We hebben als collega’s veel digitaal contact met elkaar en komen 1 keer per week fysiek bij elkaar, mits er niet iets als een lockdown is. Heel toevallig is deze dag op vrijdag, wat natuurlijk niets te maken heeft met de vrijdagmiddagborrel ;).

Op deze manier kan iedereen zijn/haar week indelen zoals dat voor diegene past. Goed afgestemd met onze topklanten uiteraard!

Plannen 2021

Wat kunnen jullie op korte termijn van ons verwachten om die koers te varen?

Nieuwe website

De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met een nieuwe website, en tadaaa! Daar is hij dan!

Groeien in klanten

Groeien in klanten, dat wordt ook onze focus. Zonder kwaliteitsverlies bij bestaande klanten en dezelfde hoge kwaliteit leveren we bij nieuwe klanten.

Nu we de vernieuwde website hebben staan, gaan we meer van ons laten horen en onszelf ook meer vermarkten, denk hierbij aan:

  • Nieuwsbrief regelmatiger versturen.
  • Meer blogs schrijven, waarin we kennis delen.
  • Adverteren via Google voor onszelf actiever oppakken.
  • Verhalen over ons laten schrijven door 1 van onze klanten (A Brand New Story).
  • Foto’s laten maken voor op onze website.
  • KlantVerhalen (cases) schrijven en delen, om te laten zien hoe tof onze klanten zijn!

Wil jij dat we een case van jou als een van de eerste meenemen in onze posts? Laat het weten!

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid hoog houden, met toevoegingen zoals:

  • Vaker een iArena (KlantArena) organiseren
  • Actiever Google reviews verzamelen

Kantoor ja of nee?

Een vast kantoor geven we vooralsnog geen prioriteit, pas als we wat meer zijn gegroeid als team, anders zitten we er simpelweg bijna nooit ;). Daarbij komen we het allerliefste bij ons klanten om die feeling met het bedrijf waarvoor we werken zo hoog mogelijk te houden.

Groeien in specialistenteam

Groeien in klanten, betekent dat we ook gaan groeien als specialistenteam, in combinatie met een flexibele schil aan partners.

Volg ons ook op LinkedInFacebook en/of Instagram om helemaal bij te blijven! 

Deel dit artikel op je socials

Laat een reactie achter
*Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.