Menu
Usability & Conversie Optimalisatie foto

Usability & Conversie Optimalisatie

Je verkoopt een mooi product of biedt een toffe dienst aan. Online is daarom het unieke visitekaartje van jouw bedrijf wanneer mensen je website vinden. Maar hoe zorg je er nou voor dat je van die potentiële klant een klant maakt?

SCROLL

Met usability & conversie optimalisatie

Terwijl je website of webshop lekker draait ben je (hopelijk) data aan het verzamelen. Meetbaarheid is de key in het usability en conversie optimalisatie proces. Je kunt over een langere periode zien wie er op je website komen en welk gedrag deze bezoekers vertonen. Maar belangrijker, je ziet dus ook de specifieke prestaties van deze bezoekers. Denk aan de aanvragen die je binnenkrijgt, hoeveel producten je in de afgelopen maand hebt verkocht of dat het aantal nieuwsbriefinschrijvingen misschien strookt t.o.v. vorig jaar. Een website of webshop is nooit voor de volle 100% klaar. Je wilt het proces dus blijven verbeteren. Dat levert je in de meeste gevallen nog geld op ook!

Usability & Conversie-optimalisatie

Jordy's specialisme is usability en conversie-optimalisatie. Dat betekent dat hij graag in de data van jouw website duikt en de interessante cijfers tevoorschijn tovert.

Jordy foto

Hoe pakken we dit aan?

Wij stellen in het kader usability (en conversieoptimalisatie) onderzoek de volgende vraag; werkt je site efficiënt, effectief en naar tevredenheid? We vinden altijd verbeterpunten, hoe jong of oud je website ook is. Die garantie durven wij je wel te geven.

Als duidelijk is wát de bezoeker moet doen is het nog maar de vraag dát hij het gaat doen. Simpel gezegd: Conversie-optimalisatie is om je bezoeker (onbewust) te overtuigen dat ze overgaan tot actie.

We beoordelen je site niet direct op de vormgeving of stijl. Mooie websites of webshops zijn nou eenmaal geen garantie voor meer aanvragen of verkopen. Sommige websites zijn bij een simpel design meer gebaat dan bij een complex design.

We sparren hier graag met jou over. In de afgelopen jaren hebben we veel websites en webshops gezien dat we een goede inschatting kunnen maken wat jouw (potentiële) klant verwacht en wilt doen. Daarom hebben we een eigen website-scan ontwikkeld van zo’n 250 punten. Plus het inzicht van onze specialisten en gebruiken we ons gezond verstand om met concrete verbeterpunten te komen. Je krijgt dus echt een aantal concrete tips en voorbeelden om mee aan de slag te gaan.

Wist je dat wij zijn uitgekozen als vakexpert bij de Shopping Awards 2023!?

Dat betekent dat wij samen met de consument (50% van de stemmen) en andere vakexperts (50% van de stemmen) mogen bepalen wie de Shopping Awards 2023 gaat winnen. Lees hier meer over de Shopping Awards.

Je websitebezoekers persoonlijk benaderen? WiQhit is it!

In samenwerking met WiQhit gaan wij voor een hoger conversiepercentage bij onze klanten (en daarmee een hogere omzet). Deze tool werkt met gepersonaliseerde meldingen, productaanbevelingen en relevantere e-mails. Zodat de kans dat een websitebezoeker overgaat tot een conversie groter is.

Hoe klinkt dit voor jou?

Wil je samen met ons jouw bedrijf online verder helpen? En ben je klaar om meer potentiële klanten te bereiken?

footer-logo

036 - 547 21 22
info@cuttheweb.nl
KvK nummer: 80215289
BTW–nummer: NL861591148B01

  • Waar ben je naar op zoek?

    Vul onderstaand formulier in om te zoeken binnen de site