‘In 2008 ben ik CutTheWeb begonnen. Zelf een online marketingbureau opzetten leek in die fase van mijn leven de beste oplossing: mijn vrouw en ik kregen een zoontje dat veel te vroeg geboren werd en extra zorg nodig had. Die rol nam ik graag op me, en met de flexibiliteit van een eigen zaak kon dat. Natuurlijk stapte ik ook vol vuur en idealisme de ondernemerswereld in: ik wilde een vakspecialistisch bureau optuigen dat in goede en slechte tijden een partner is van de klant, meegroeiend, open en altijd bereid om tot de bodem uit te spitten waar de organisatie beter van wordt. Kun je dat als online marketingexpert toevoegen, dan heb je een klant voor het leven.’
‘Vol vertrouwen in Bart en Daisy heb ik vorige zomer CTW aan hen overgedragen. Voor mij is het tijd voor een nieuw hoofdstuk, zonder eigen bureau, maar binnen samenwerkingsverbanden voor strategische, grote marketingprojecten. Natuurlijk blijf ik aan CTW verbonden voor uitwisselingen van kennis, kunde en ervaring. Mits dat nodig is natuurlijk, en dat durf ik te betwijfelen, want de nieuwe kopstukken weten van wanten.’