Onze specialismen
Binnen CTW heeft ieder zijn eigen vakgebied en specialisaties. Zo kunnen we onze klanten zo goed mogelijk helpen in de wereld van Online Advertising. Niet met een “snelle fix”, maar met een duurzame oplossing.
SEA is een afkorting van Search Engine Advertising, kortom Zoekmachine adverteren. Google heeft in de zoekmachine wereld het grootste marktaandeel, waardoor SEA vaak als alternatieve term voor Google adverteren wordt gebruikt. Naast Google Ads, zie je ook Microsoft Ads steeds meer opkomen, waarmee ie in o.a. Bing kan adverteren.
Als je op termijn beter gevonden wilt worden in de gratis zoekresultaten voor Google, gaan we aan de slag met zoekmachine optimalisatie. Dit betekent dat we ervoor gaan zorgen dat Google beter ‘begrijpt’ waar jij over gaat. Dat hangt samen met honderden factoren: snelheid, techniek, links naar je site, inhoud van de tekst, juiste beschrijving bij je plaatjes. Wij zijn gelukkig op de hoogte en kunnen je helpen.
Je verkoopt een mooi product of biedt een toffe dienst aan. Online is daarom het unieke visitekaartje van jouw bedrijf wanneer mensen je website vinden. Maar hoe zorg je er nou voor dat je van die potentiële klant een klant maakt: Met usability & conversie optimalisatie. Daarmee kan je meer rendement halen uit je websitebezoekers.
Een moeilijke kwestie, want als je niet echt leuk ‘bent’, gaat geen enkele hoeveelheid social media-advies je leuk ‘maken’. Maar soms heb je even hulp nodig bij het vinden van jouw boodschap. Heeft je bedrijf een uniek verhaal, een goede boodschap of een belangrijk ideaal? Waarom doe je wat je doet? Dit is wat social media voor je kan uitdragen. Wij helpen je graag bij het bepalen van de juiste koers.
Wil je samen met ons jouw bedrijf online verder helpen? En ben je klaar om meer potentiële klanten te bereiken?