Google Ads
Met Google Ads kun je je vindbaarheid vergroten in de Google zoekmachine en in YouTube. Én je zichtbaarheid met bijvoorbeeld beeld- of videoadvertenties. Met als doel meer websitebezoekers, meer leads en/of je omzet vergroten.
Gevonden worden, dat willen we allemaal wel. Maar hoe zit dat eigenlijk? Google Ads is een slim systeem waarbij adverteerders tegen elkaar opbieden. Het gaat echter niet om het hoogste bod, maar om degene die Google het meest oplevert, ook in combinatie met relevantie en kwaliteit. Een campagne die slim in elkaar zit kost dus minder en levert meer op. Met Ads, voorheen AdWords, kan je je online vindbaarheid verhogen in met name Google, maar ook op site-partners van Google en op YouTube. Het doel daarvan is om meer naamsbekendheid, verkopen, leads en/of websitebezoekers te genereren.
Wil je eenmalig advies over hoe jij je Ads-account het beste kunt inrichten of aan kan passen? Of zoek je een club die alles uit handen kan nemen? Je bent hoe dan ook op het juiste adres.
Wij beheren behoorlijk wat klanten met Google Ads en mogen onszelf dan ook Google Partner noemen omdat we een Google Partner-badge hebben behaald. Om deze badge te verdienen, moet je aan de voorwaarden van Google voldoen. Hiervoor hebben we Google Ads certificeringen behaald, waarmee we onze productkennis kunnen aantonen. En hebben we (voor Google aantoonbare) praktijkervaring met allerlei soorten Google Ads campagnes, denk aan Search, Display, YouTube en Shopping.
Dit is het meest bekende en gebruikte netwerk binnen Google Ads: gevonden worden op relevante zoekwoorden met tekstadvertenties in Google. Je kan ervoor kiezen om dit heel specifiek of juist breed in te zetten, afhankelijk van je doelstellingen. Daarnaast is het erg belangrijk om goed na te denken over met welke boodschap je de doelgroep wil aanspreken.
Tegenwoordig zoeken mensen in Google meer op mobiel dan op desktop. Hoe ga je hiermee om? Ook hier kunnen we je bij helpen, van strategie tot en met uitvoering en optimalisatie. Van het op mobiel goed gevonden worden, tot meer telefoontjes genereren, tot en met het promoten van een app.
Meer over Mobile AdvertisingHeb je een webshop? Dan is “shopping” een van de kanalen die waarschijnlijk interessant voor je is. Dit is natuurlijk mede afhankelijk van je branche, techniek en of je concurrerende prijzen hebt. Wij hebben e-commerce klanten waarvoor we dit succesvol hebben ingericht en beheren.
Meer over Shopping advertisingIs je doel naamsbekendheid vergroten? Display Advertising kan daarbij helpen. Je wordt met beeld- en tekstadvertenties vertoond op relevante sitepartners van Google op basis van targetingmogelijkheden zoals onderwerpen, interesses en plaatsingen, zodat je de juiste doelgroep kan bereiken. Heb je geen banners? Geen probleem, die kunnen wij voor je maken.
Meer over Display advertisingKen je die reclame voordat een YouTube filmpje begint? Dit is een van de mogelijkheden van Video Advertising. Erg geschikt voor het genereren van naamsbekendheid. Heb je geen video? Geeft niks, wij hebben mensen in ons netwerk die dit kunnen maken.
Meer over Video advertisingRemarketing, ook wel retargeting genoemd, is een online marketingstrategie waarbij je eerdere bezoekers van jouw website opnieuw benaderd met gerichte beeld-, tekst- en videoadvertenties.
Effectieve remarketing zorgt ervoor dat jouw advertentiebudget alleen wordt besteed aan een al geïnteresseerd publiek dat bekend is met jouw merk. Je schiet dus met scherp en bereikt een precieze doelgroep met een relevante advertentie op het juiste moment.
Meer over RemarketingGoogle draagt haar steentje bij aan de samenleving. Hoe? Door gratis 10.000 dollar advertentiebudget beschikbaar te stellen aan geregistreerde goede doelen. Om gebruik te kunnen maken van een Google Grants budget moet je een Google Grants account aanvragen.
Meer over Google GrantsWil je samen met ons jouw bedrijf online verder helpen? En ben je klaar om meer potentiële klanten te bereiken?